סגולות

כ"ג בסיוון: הסגולה המיוחדת של היום עד השקיעה

האם ידעתם כי בתאריך זה נכתבו הספרים לביטול הגזירות שגזר המן הרשע, וכי מדובר ביום שמסוגל לישועה? קבלו סגולה מיוחדת ומומלצת, שתוכלו לקיים עד היום בשקיעה

  • כ"ג סיון התשפ"ב
אא

האם ידעתם, כי היום (רביעי), כ"ג בסיוון, הוא יום מסוגל לישועה?על פי סיפור המגילה, תאריך כ"ג בסיוון, הוא התאריך שבו נכתבו הספרים לביטול הגזירות שגזר המן הרשע על כלל היהודים, שחיו ב-127 מדינות מלכותו של המלך אחשוורוש.

יום זה בא ומגלה כי יש כוח לגרום שמלכו של עולם יכריז, בדיוק כפי שנכתב במגילה ביום זה:ועתה כתבו על היהודים כטוב בעיניכם...".
כלומר, בדיוק כמו שבימי מרדכי ואסתר, שמיום זה ואילך התחיל להתקיים בהם" :ומרדכי יצא מלפני המלך בלבוש מלכות תכלת וחור ועטרת זהב גדלה ותכריך בוץ וארגמן והעיר שושן צהלה ושמחה"

וגם, מיום זה ואילך החל להתקיים: "ליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר... שמחה וששון ליהודים משתה ויום טוב", וכן "ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם".

משכך, מובא בספרים הקדושים כי מדובר ביום שמסוגל לישועות ולבטל גזר דין מעל כל אדם. ביום זה, מומלץ לקרוא את פרק כ"ב בתהילים, המיוחס לאסתר המלכה, וכן במגילת אסתר עצמה את פרק ח', פסוקים ג'- ט"ו. רצוי גם להדליק שני נרות, לכבוד מרדכי ואסתר, ולתת שלוש מטבעות לצדקה, בשתי ידיים.

ואלה הפסוקים:

ט וַיִּקָּרְאוּ סֹפְרֵי הַמֶּלֶךְ בָּעֵת הַהִיא, בַּחֹדֶשׁ הַשְּׁלִישִׁי הוּא חֹדֶשׁ סִיוָן, בִּשְׁלוֹשָׁה וְעֶשְׂרִים בּוֹ, וַיִּכָּתֵב כְּכָל אֲשֶׁר צִוָּה מָרְדֳּכַי אֶל הַיְּהוּדִים וְאֶל הָאֲחַשְׁדַּרְפְּנִיםוְהַפַּחוֹת וְשָׂרֵי הַמְּדִינוֹת אֲשֶׁר מֵהֹדּוּ וְעַד כּוּשׁ, שֶׁבַע וְעֶשְׂרִים וּמֵאָה מְדִינָה, מְדִינָה וּמְדִינָה כִּכְתָבָהּ, וְעַם וָעָם כִּלְשֹׁנוֹ, וְאֶל הַיְּהוּדִים כִּכְתָבָם וְכִלְשׁוֹנָםי וַיִּכְתֹּב בְּשֵׁם הַמֶּלֶךְ אֲחַשְׁוֵרֹשׁ וַיַּחְתֹּם בְּטַבַּעַת הַמֶּלֶךְ, וַיִּשְׁלַח סְפָרִים בְּיַד הָרָצִים בַּסּוּסִים, רֹכְבֵי הָרֶכֶשׁ הָאֲחַשְׁתְּרָנִים בְּנֵי הָרַמָּכִיםיא אֲשֶׁר נָתַן הַמֶּלֶךְ לַיְּהוּדִים אֲשֶׁר בְּכָל עִיר וָעִיר לְהִקָּהֵל וְלַעֲמֹד עַל נַפְשָׁם, לְהַשְׁמִיד וְלַהֲרֹג וּלְאַבֵּד אֶת כָּל חֵיל עַם וּמְדִינָה הַצָּרִים אֹתָם, טַף וְנָשִׁים, וּשְׁלָלָם לָבוֹזיב בְּיוֹם אֶחָד בְּכָל מְדִינוֹת הַמֶּלֶךְ אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ, בִּשְׁלוֹשָׁה עָשָׂר לְחֹדֶשׁ שְׁנֵים עָשָׂר הוּא חֹדֶשׁ אֲדָריג פַּתְשֶׁגֶן הַכְּתָב לְהִנָּתֵן דָּת בְּכָל מְדִינָה וּמְדִינָהגָּלוּי לְכָל הָעַמִּים, וְלִהְיוֹת (היהודיים)הַיְּהוּדִים (עתודיםעֲתִידִים לַיּוֹם הַזֶּה לְהִנָּקֵם מֵאֹיְבֵיהֶםיד הָרָצִים, רֹכְבֵי הָרֶכֶשׁ הָאֲחַשְׁתְּרָנִים, יָצְאוּ מְבֹהָלִים וּדְחוּפִים בִּדְבַר הַמֶּלֶךְ, וְהַדָּת נִתְּנָה בְּשׁוּשַׁן הַבִּירָה{פ}
טו קהל: וּמָרְדֳּכַי יָצָא מִלִּפְנֵי הַמֶּלֶךְ בִּלְבוּשׁ מַלְכוּתתְּכֵלֶת וָחוּר וַעֲטֶרֶת זָהָב גְּדוֹלָה וְתַכְרִיךְ בּוּץ וְאַרְגָּמָן, וְהָעִיר שׁוּשָׁן צָהֲלָה וְשָׂמֵחָהטז לַיְּהוּדִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה, וְשָׂשֹׂן וִיקָריז וּבְכָל מְדִינָה וּמְדִינָה, וּבְכָל עִיר וָעִיר, מְקוֹם אֲשֶׁר דְּבַר הַמֶּלֶךְ וְדָתוֹ מַגִּיעַ, שִׂמְחָה וְשָׂשׂוֹן לַיְּהוּדִים, מִשְׁתֶּה וְיוֹם טוֹב, וְרַבִּים מֵעַמֵּי הָאָרֶץ מִתְיַהֲדִים כִּי נָפַל פַּחַד הַיְּהוּדִים עֲלֵיהֶם.

לאחר מכן, כדאי להתפלל מעומק הלב, ולבקש בקשות על כל דבר, קטן כגדול, שהאדם נצרך לו. חשוב לבקש כי משאלות הלב יתגשמו לטובה, כלומר, שרק מה שטוב עבורנו יתקבל. לעיתים אדם מבקש לעצמו ישועה מסוימת, ואינו יודע כי זו אינה תהיה טובה עבורו (כמו למשל, להינשא לאישה מסוימת). לכן, אנו שוטחים את בקשותינו בפני הקב"ה, קורא הדורות מראש, וסומכים עליו, כך שיידע לתת לנו אך ורק את הטוב ביותר עבורנו. אמן כן יהי רצון.  

חשוב לציין, כי את הסגולה ניתן לקיים רק עד השקיעה (כלומר עד השעה 19:51 בלבד).

אפשר גם להוסיף את התפילה בנוסח הבא:

"אנא ממך אלי צורי וגואלי,
כשם שעשית ניסים ונפלאות לאבותינו בימים ההם בזמן הזה, 
כן תתמלא רחמים גם עלי, בתוך שאר כל עמך בית ישראל 
הפזורים בארבע כנפות תבל,
ותתמלא רחמים על כולנו, להפוך מהרה מרע לטוב,
 גם את כל סוגי גזרי הדין,
ברוחניות ובגשמיות, בכלליות ובפרטיות,
ויהיה מעתה אך טוב וחסד - בגוף ונפש וממון...".
אמן

תגיות:ישועהכ"ג סיווןסגולות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה