הריון ולידה

נס באודסה: ההריונית ציפתה לתאומים, אך ילדה חמישייה

בכל חודשי ההריון ועד לרגע הלידה ממש - אוקסנה קובליצקה (באנגלית: Oksana Kobeletska) מאודסה שבאוקראינה, הייתה בטוחה שיש לה תאומים ברחמה. השבוע, דקות אחדות לפני שהובהלה לניתוח קיסרי - גילתה שיש לה 'חמישייה'

אא

בכל חודשי ההריון ועד לרגע הלידה ממש - אוקסנה קובליצקה (באנגלית: Oksana Kobeletska) מאודסה שבאוקראינה, הייתה בטוחה שיש לה תאומים ברחמה. זה מה שהראו כל הבדיקות וסקירות המערכות שביצעה במהלך הריונה. אלא שהשבוע, דקות ספורות לפני שהובהלה לניתוח הקיסרי - התבשרה בבשורה אחרת לגמרי: "הייתי בטוחה שיש לי תאומים, והופתעתי כשהרופאים אמרו לי שיש יותר משני ילדים בתוכי", משחזרת אוקסנה.

קובליצקה בת ה-37, התבטאה ואמרה שהיא שמחה מאוד עם 'השלל' שניתן לה - חמשת הילדים המתוקים שנולדו במשקל של 2 ק"ג כל אחד, אבל עדיין נמצאת בסוג של 'הלם'. "ילדתי שלושה בנים ושתי בנות - דבר שלא קרה מעולם בשושלת המשפחות שלנו. מכיוון שלא ציפיתי לזה, גם לא יכולתי לצפות את זה קורה". למעשה, לא רק במשפחתה של קובליצקה מדובר באירוע נדיר, אלא באוקראינה כולה - נדיר למצוא לידות של חמישיות. 

לזוג קובליצקה כבר יש ילדה קטנה בת שלוש, והשלושה גרים בדירה קטנה בעיר אודסה. "כעת נצטרך לעבור לדירה גדולה הרבה יותר, ובשלב זה אני אפילו לא יכולה לנסות לדמיין איך זה יהיה לגדל שישה ילדים ביחד. אבל אני שמחה שלפחות עניין השמות מאחורינו, ומקווה שדניס, דריה, ולדיסלב, אולקסנדרה ודיוויד יגדלו להיות ילדים בריאים ושמחים", אומרת האם המאושרת, בחיוך גדול. 

תגיות:לידההריוןנסחמישייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה