חדשות יהדות

השחקן מ’ארץ נהדרת’ הוריד את הפאה והניח תפילין

יובל סמו, השחקן והסטנדאפיסט הפופולארי המוכר כ'אשר בן חורין', הניח תפילין על ידי מתנדב בדוכן חב"ד

אא
במהלך יום צילומים עבור 'ארץ נהדרת', הגיע הצוות לתל אביב וביקש לשאול את ישראל דברוסקין, שהיה בדרכו לעבודתו, מספר שאלות. במהלך התפתחות השיחה הוריד השחקן יובל סמו את הפאה שחבש לראשו, וזכה להניח תפילין.

בשיחה לאתר 'בחדרי חרדים', מספר ישראל דברוסקין מכפר חב"ד, על האופן בו התרחשו הדברים, ואשר בסופם זכה יובל סמו להניח תפילין.

"היה זה כשבוע לפני חג השבועות", מספר דברוסקין. "הלכתי לכיוון עבודתי, ונעצרתי על ידי הצוות של 'ארץ נהדרת'. הצוות שאל אותי האם אפשר לשאול אותי כמה שאלות לסדרה שהם משדרים. השבתי: 'אם תניחו תפילין - אסכים'. הצוות, לצערי, סירב, אך יובל סמו הסכים בשמחה. הצוות לא הביע עליו כעס כל שהוא, אלא המתין בסבלנות".

דברוסקין ממשיך ומספר: "הוצאתי את זוג התפילין מהתיק, ונתתי לסמו. הוא, שחבש פאה לשם הצילומים, שאל האם ניתן להניח תפילין על פאה. כאשר השבתי שלא, הוריד סמו את הפאה וזכה להניח תפילין כהלכה". דברוסקין מוסיף כי היה ניכר שסמו מתרגש ביותר בזמן ההנחה. "ראיתי עליו ניצוץ יהודי".

"בסיום הנחת התפילין, עמדתי בהבטחתי והם אכן החלו לשאול אותי שאלות על מוסד הנישואין. לשאלתם: 'האם אתה מאמין במוסד הנישואין?', השבתי: 'זה לא ממסד, זה מצווה'. הוספתי והסברתי כי אף עם ישראל התחתן עם הקדוש ברוך הוא, בחג השבועות.

הצוות הוסיף ושאל אותי: 'למה צריך להתחתן היום?', השבתי להם: 'הקב"ה בחר בנו, ואנו לא כמו שאר האומות'.
תגיות:ארץ נהדרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה