הריון ולידה

התינוק נולד עם לב מחוץ לגוף, וננטש

יאן יאן הוא תינוק כבן ארבעה חודשים, שננטש על ידי הוריו לאחר שנולד עם פגם נדיר. הצוות הרפואי שאימצו, ביצע בו סדרת ניתוחים להשבת ליבו למקום וכעת הוא בתהליך החלמה ושיקום

אא
סין: יאן יאן הוא תינוק כבן ארבעה חודשים, שנולד עם לב מחוץ לגופו ואומץ על ידי הצוות הרפואי, לאחר שהוריו החליטו לנטוש אותו בשדה פתוח. עוברי אורח שעברו במקום ומצאו אותו, הם שהחליטו להביאו אל בית החולים המקומי בשונגקינג. 

מום זה מתרחש לעתים נדירות (סבירות של אחד לשני מיליון מקרים) ובעגה המקצועית נקרא Pentalogy of Cantrell, אך בסין התרחשו עד כה כבר עשרה מקרים כאלו, כשמתוכם שלושה מקרים הגיעו אל בית החולים הספציפי הזה. כעת משמשים הרופאים והאחיות כמשפחה גדולה ליאן יאן, ובד בבד מתבצע מעקב צמוד שמטרתו לבדוק האם הניתוח שבוצע בו לאחרונה, אכן צלח. "הניתוח ארך כחמש שעות, ובמידה והוא יצליח - יוכל יאן יאן לקיים אורח חיים בריא ונורמאלי", אמרה האחות קסיו-יאן (באנגלית: Xue-Yan). 

לדבריה, יאן יאן הוא תינוק ש'קל לאהוב', היות והוא "שקט ולא מפריע לנו לעשות את עבודתנו. הוא כמו הבובה שלנו כאן - אנחנו מאכילים אותו בתורות, מחליפים את חיתוליו ודואגים שהוא יקבל אהבה, בדיוק כמו כל ילד אחר בגילו". 
תגיות:תינוקותרפואהמומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה