חדשות יהדות

אולמרט בכלא: לומד גמרא, משלים מניין

מה עושה ראש הממשלה לשעבר באגף 10 במעשיהו? אחד האסירים בתאו מפתיע: "אולמרט לומד גמרא במשך שעה או שעתיים ביום"

אא
אז איך נראים חייו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בכלא? תחקיר מגזין mako מעלה ממצאים מפתיעים: הוא לומד גמרא, משלים מניין מדי פעם, ואפילו נזכר במסר שקיבל ממקובל ידוע במהלך מלחמת לבנון השנייה.

"ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, משלים לנו מניין בתפילות, ולעיתים מניח תפילין", מספר אחד האסירים. "הוא גם לומד גמרא. שעה ולפעמים שעתיים ביום, הוא מקדיש ללימוד גמרא יחד עם מאיר רבין".

אולמרט הוא אדם חברותי מאוד. באחד הערבים סיפר לחבריו לאגף סיפורים ממלחמת לבנון השנייה. "בזמן המלחמה אהוד קיבל טלפון בהול מאלי ישי", נזכר חברו לתא של ראש הממשלה. ישי, שהיה אז סגן ראש הממשלה, שר התמ"ת וחבר הקבינט, ביקש לפגוש את אולמרט בדחיפות. הוא סיפר לו שמקובל ידוע העביר לו מסר לפיו החיזבאללה מתכוון לפגוע בספינה של חיל הים. אלי ישי אמר לאולמרט שהוא מאמין לדברי המקובל, ושכדאי לבדוק את העניין ולהיזהר.

"אולמרט אמר לו שהוא לא לוקח סיכון, למרות שזה נשמע לו מוזר, והתקשר למזכיר הצבאי כדי שיעביר מסר למפקד חיל הים להיזהר ולהיות בכוננות", מספר האסיר. "כעבור כמה שעות, טיל של חיזבאללה פגע בספינת הטילים אח"י חנית, וארבעה לוחמים נהרגו. אולמרט אמר שהוא היה בהלם מוחלט כאשר קיבל את הדיווח הזה. הוא הבין שזה לא סתם צירוף מקרים".

אולמרט שוהה באגף 10 בבית הסוהר מעשיהו. האגף שופץ לפני כניסתו של ראש הממשלה לשעבר לכלא, וזכה לכינוי 'מלונית' ו'בית הבראה'. באגף זה, המנותק משאר אגפי הכלא, כלואים נכון לעכשיו 11 אסירים בלבד, רובם גיבורי פרשת הולילנד.
תגיות:גמראכלאלימוד תורהאהוד אולמרט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה