חיים לאחר המוות

נס מופלא: בת השנה טבעה בבריכה, הוכרזה כמתה ואז...

ג'איה בת השנה נפלה לבריכה בביתה, ולאחר מאמצי החייאה כושלים - נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותה. אלא שדקות ספורות לפני שהגיע חוקר מקרי המוות לטפל בגופתה - קרה הנס הבלתי יאומן

אא

סיפור שעלה לכותרות לפני כשנה, ממשיך לעשות הדים:

הכל התחיל כשג'וליה טראש מארה"ב, שהתה בביתה יחד עם בתה הפעוטה ג'איה, שהייתה אז בת שנה. כשראתה האם שג'איה צופה בטלוויזיה בנינוחות, החליטה לנצל את 'שעת הכושר' הזו וללכת לנוחיות. 

אלא שכעבור דקות אחדות, כשחזרה לסלון, נדהמה לראות שג'איה לא שם. "ראיתי שהדלת לחצר האחורית פתוחה, ורצתי החוצה כאחוזת אמוק", סיפרה האם בזמנו. "כל אותו הזמן ביקשתי בלב: 'רק שזו לא תהיה הבריכה', אבל לצערי הרב - כשהגעתי לשם, ראיתי את הגוף הקטן של ג'איה שלי צף על המים".

ג'וליה בכתה ונכנסה לפאניקה. "רצתי לבריכה, משיתי את גופתה של ג'איה שלי מהמים, וצעקתי לה שתתעורר. לא ידעתי מה עושים במצב כזה. הייתי בהלם מוחלט".

תוך כדי צעקות השבר, התקשרה ג'וליה למוקד 911, ובמקביל ניסתה להחיות את בתה, אך לדאבון הלב- היה זה מאוחר מדי. "התחננתי אליה וביקשתי שתתעורר, ומלבד לחכות שהפראמדיקים יגיעו - לא יכולתי לעשות דבר", היא משחזרת. 

מרגע שהגיעו, במשך שעה וחצי ניסו הפראמדיקים להחיות את ג'איה הקטנה, אך לשווא. כשכל ניסיונותיהם עלו בתוהו, לא נותר להם אלא להכריז על מותה. "אני לא יודעת איך תפקדתי באותם רגעים. אני רק זוכרת שתפסתי את הראש שלי, וצרחתי... לא יכולתי להרגיש שום דבר".

ג'איה נלקחה באמבולנס לבית החולים, ביחד עם אמה. שם, חיכה הצוות הרפואי לחוקר מקרי מוות, שיבדוק את גופתה של ג'איה ויעלה על הדף מסקנתו. 

אלא שאז, קצת לפני שנחתם הגולל על נשמת הפעוטה - נס התרחש לנגד עיניהם של הנוכחים בחדר. "פתאום שמענו אותה משתעלת", סיפר אחד הרופאים שנכחו באותה עת, בחדרה. "היא הייתה מתה יותר משעתיים, והשיעול הזה גרם לכולנו להלם רציני. אבל מה שהפתיע אותנו עוד יותר היה שאחרי שהיא התאוששה וחזרה לאט לאט לעצמה, ראינו שאף נזק לא נגרם למוחה או לגופה - דבר שעשוי לקרות במצבים כאלו".

בראיון שנעשה עם ג'וליה לאחרונה, סיפרה כי לא די בכך שג'איה למדה את המיומנויות שהיו לה קודם לכן (כמו דיבור והליכה) תוך שלושה שבועות בלבד, נס נוסף התרחש - ימים ספורים לאחר מכן. "כשג'איה הצליחה להתאושש, הגיעו הפראמדיקים שקבעו את מותה - לבקרה, אבל היא רצה מיד רק לאחד מהם. אותו פראמדיק היה הראשון שטיפל בה וביצע בה את מאמצי ההחייאה, וג'איה ידעה כיצד לגמול לו טובה - למרות שאיש לא אמר לה דבר על כך".

תגיות:חיים לאחר המוותנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה