הריון ולידה

אישה בת 70 שילדה לראשונה: "אלוקים שמע לתפילותינו"

בניו דלהי שבהודו רשמו היסטוריה, כאשר אישה בת 70 הצליח להרות וללדת לבן זוגה בן ה-79 בן ראשון. "זה אף פעם לא מאוחר", טענה האם הטריה

אא

אישה מניו דלהי שבהודו הצליחה לרשום היסטוריה של ממש ולעורר תדהמה, לאחר שילדה לפני כחודש בן ראשון. האישה, העונה לשם טלג'ינדר קור, ילדה לאחר שנתיים של טיפולי פוריות מסוג IVF, כלומר הפריה חוץ גופית, יחד עם בעלה בן ה-79.

קור סיפרה, שהזוג, שנישא כבר לפני 46 שנים, והמתין משך השנים הללו לילד, כבר החלו לאבד תקווה, במיוחד במדינה ובתרבות שבהן בעיות פוריות נחשבות לקללה.

"אלוקים שמע לתפילותינו", אמרה קור הנרגשת, בעודה אוחזת בבנה הקטן. החיים שלי מרגישים שלמים עכשיו. אני מטפלת בתינוק לגמרי לבד, ואני מרגישה מלאת אנרגיה. גם בעלי מאוד עוזר ודואג לי, עד כמה שהוא יכול".

הזוג מניו דלהי עם בנםהזוג מניו דלהי עם בנם

עוד הוסיפה לתאר את תהליך ההפריות שעברו. "כשראינו את הפרסומת המציעה את טיפולי הIVF, חשבנו שכדאי לתת לזה צ'אנס, כשכמעט איבדתי את האמון שאי פעם כבר יהיה לי ילד".

ולא זו בלבד, אלא למרות שקור טוענת שהינה בת 70, בקליניקה שבה טופלה, טוענים כי לפי רישמוי המדינה, היא בת 72(!).

מצבו הרפואי של התינוק מוגדר טוב מאוד, והשם שניתן לו בידי בני הזוג הינו ארמאן. אביו של התינוק, מוהינדר סינג גיל, שהינו הבעלים של חווה בסמוך לעיר אמריטסאר שבהודו, סיפר כי מעולם לא היה מודאג מעניין הגיל – וגם עכשיו לא. "אנשים שואלים מה יקרה עם התינוק כשנמות, אבל יש לי אמונה שלמה באלוקים. אלוקים הוא כל יכול והוא נמצא בכל מקום, והוא ידאג להכל וישמור על התינוק שלנו", הסביר האב בהתרגשות.

ד"ר אנוראג בישנוי, מי שמנהל את המרפאה בה נערכו הטיפולים, תיאר כי היה סקפטי בכל הנוגע להפריה החוץ גופית, אולם בדיקות שערכו, גילו להפתעתם כי קור מסוגלת לשאת את העובר ברחמה. "ניסיתי בהתחלה להתעלם מהמקרה, כי היא היתה נראית לי מאוד חלשה", טען ד"ר בישנוי, "אבל אז העברנו אותה את כל הבדיקות, וכשהתוצאות הגיעו וראיתי שהן טובות, התקדמנו קדימה והתחלנו עם הטיפולים".

אם אתם מופתעים, דעו שלא מדובר במקרה הראשון במדינה. כבר בשנת 2008, ילדה בהודו אישה כבת 72 זוג תאומים, בהפריה חוץ גופית.

תגיות:הריון ולידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה