חיים לאחר המוות

מחריד: בת 12 מקוריאה, ברשמים מהמוות הקליני שחוותה

מה לילדה קוריאנית בת 12 ולמראות של אנשים שנענשים בצורות קשות, בשל היותם נמנים על כת 'מספרי לשון הרע'? קים סה ראנג משחזרת את חווית המוות הקליני שעברה, ואת המראות המזעזעים שהייתה עדה להם

אא

קים סה ראנג היא נערה קוריאנית בת 14, שלפני שנתיים חוותה חוויה של יציאת הנשמה מהגוף (מוות קליני), בעקבות תאונה שעברה. במשך דקות ספורות הייתה סה ראנג בין חיים למוות, אך כשהכף הוכרעה והיא חזרה לחיים, היא לא יכלה להפסיק לבכות. כשנשאלה מדוע היא בוכה, השיבה לכל שואל את אותה תשובה: "אני חייבת לספר מה ראיתי שם".

קים סה ראנגקים סה ראנג

כשהמילה 'שם' חזרה על עצמה בכל משפט שהוציאה מפיה, החליטה התקשורת המקומית לבדוק את העניין לאשורו, וראיינה את הילדה מא' ועד ת' - על החוויה יוצאת הדופן שלה, ועל המילים והמראות שהותירו אותה כה מבוהלת. וכך סיפרה הילדה: "השיניים שלי התחילו לנקוש זו בזו בניגוד לרצוני, ולא יכולתי לעצור את זה. המילים 'זה חם' יצאו מפי, והבנתי שהרוח שלי עוברת סבל של גיהנום". סה ראנג מספרת כי בנקודה זו החלה לראות סדרת תמונות קשות ביותר של אנשים שגפיהם נחתכות בעודם בחיים, נמכרות בשוק בשר מיוחד, נצלות באש ונאכלות להנאתם של מלאכי החבלה. "האנשים צעקו בכאב, והתחננו שיניחו להם ויחוסו על חייהם", מספרת הילדה. "לאלה שחתכו את דברי ה' לחתיכות, לא הסכימו עם המילים של ה' ודיברו בפזיזות עם הלשון שלהם - תקעו מסמר גדול באמצע הלשון שלהם, באמצעות פטיש.

"זה היה הגיהנום של החוטאים בלשונם, והם נענשו כי החטא שלהם לא נעצר באדם אחד ששמע את מה שסיפרו, אלא עבר והתפשט לעוד ועוד בני אדם. אפילו אם הלשון הרע נגרם בטעות, האדם הזה סבל", בנקודה זו מתארת סה ראנג את הגיהנום של השקרנים שאל פיהם נדחפים סלעים ללא הרף, למרות הפחד והזעקות. ויש גם גיהנום למי שהמציא לו 'עם' משלו, כלומר תפישות עולם שהם בעצמם בדו מליבם. "שמעתי קולות של אנשים שגונחים ומתלוננים: 'הכל זה אשמת ה', הרבנים אשמים'. הם האשימו את כולם במה שקרה להם, רק לא את עצמם. הם היו כל כך מכוערים, עד שהייתי חייבת להציץ אל האור הגדול, והוא אמר לי: 'הם לא ביטאו את זה במילים, אבל תמיד היו להם מילים ומחשבות שליליות, ועקשנות נמצאת בתוך ליבם. רק בגלל שזה לא נאמר - לא אומר שהחטא לא בוצע'".

תגיות:מוות קליני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה