חוגי בית בהידברות

עוד באותו ערב הטלפון צלצל: איך נעזרתי במחלקת שלום הבית של הידברות

לאחר תקופה לא פשוטה בנישואינו, דקה לפני שהרמתי ידיים, קראתי על מחלקת שלום הבית של הידברות. מה כבר יש לי להפסיד. התקשרתי בשעה די מאוחרת, והייתי בטוחה שלא אמצא מענה. אבל לא רק שענתה לי בחורה מקסימה וקשובה, אלא שכבר באותו הערב, בשעה לא הגיונית, חזרו אליי. מכתב אישי משירה

אא

לעוסקים במלאכת הקודש, ארגון הידברות היקר, שלום וברכה

אני פונה אליכם על מנת להוקיר תודה ממעמקי לבי, ראשית - על האתר המאלף, המרתק, המעשיר. על ההרצאות המחזקות נפשות עייפות, ומעלותן על דרך המלך. על המאמרים, התכנים, העשייה המבורכת.

האתר והערוץ בכלל, הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו ואני, באופן אישי, מדי ערב לאחר יום מאתגר, אוהבת במיוחד לבחור הרצאה מרוממת ולסגור כך את היום, עם כוס קפה.

אנו רואים באתר ובערוץ, בעלי ואני, אף זמני איכות ופנאי שאין להם תחליף.

ועל כך תודה – חזקו ואמצו!

ברצוני להודות בעיקר על מחלקה יקרה וחשובה, עוד יוזמה מבורכת - מחלקת שלום בית. (ובאופן אישי אני ממליצה בחום להוסיפה לתוכן העניינים לנגישות וזמינות).

לאחר תקופה לא פשוטה בנישואינו, דקה לפני שהרמתי ידיים, קראתי מאמר על המחלקה החדשה.

לאחר הרהורים בנושא, החלטתי להרים את הכפפה ולנסות ליצור קשר. "מה כבר יש לי להפסיד".

התקשרתי, ראשית, בשעה די מאוחרת שכבר הייתי בטוחה שלא אמצא מענה. לא רק שענתה לי בחורה מקסימה וקשובה, אלא העבירה פנייה מיידית ואף באותו הערב בשעה לא הגיונית, במסירות נפש, חזרו אליי.

בנוסף, כבר למחרת בבוקר, התקשר אליי הרב שמעון הי"ו, שאל אותי מס' שאלות, נתן לי מספר נקודות למחשבה ואף חיזק אותי מאד. האוזן הקשבת, הברכות שהרעיף וההכוונה היו לי כדלק ורצון לתקן את המעוות.

כבר באותה שיחה הרב מיקד אותי למטפלת מתאימה, בעלות סבירה והגיונית ועוד באותו השבוע זכינו, בעלי ואני, להגיע לפגישה ראשונה.

היום התקיימה הפגישה השנייה ואני מרגישה מוטיבציה, חשק ורצון רק לעלות ולהתעלות. אני אסירת תודה לרב, לכל העוסקים במלאכה ושוב, לארגון המבורך שבלעדיו איני יודעת היכן הייתי היום.

בנימה זו ממליצה בחום לכל המתלבטים, קומו ועשו מעשה, נסו את מזלכם עם אנשים טובי לב ומקצועיים, העשירו את חייכם בכל תחום שהארגון מציע.

אני ראיתי מכך פלאים.

תודה ממעמקי הלב.

שירה

תגיות:חוגי ביתזוגיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה