סיפורים אישיים

"כי אני ה’ רופאך". נס ההצלה של יהודה בן בסט

יהודה בן בסט עמד לפני ניתוח מסובך בעמוד השדרה, אך לא לפני שהתעקש לקבל את ברכתו של הרב יצחק כדורי זצ"ל. במשך שבע שעות היה 'בין שמיים לארץ', אך בסוף הניתוח אירע הנס הגדול, בזכות ברכת הרב

אא

"הרב כדורי הניח את ידיו על ראשי ובכוונה עצומה אמר: 'כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך, כי אני ה' רופאך'. באותו רגע אחזה אותי צמרמורת בכל הגוף, והתחושה הייתה כזו שלא חשתי מעולם. רק אז יכולתי ללכת לניתוח שמח וטוב לב, עם אמונה שלימה בה' יתברך ובביטחון גמור בברכת הצדיק", אומר יהודה בן בסט, שלפני 19 שנה, בהיותו נער בן 14, נאלץ לעבור ניתוח עקמת בעמוד השדרה - ממנו יצא רק בנס גדול. 

מובן הדבר שהיות ומדובר בניתוח במקום רגיש כל כך כעמוד השדרה, כל טעות הכי קטנה יכלה לעלות חלילה בשיתוק לכל החיים. לכן התעקש הנער הצעיר לקבל את ברכתו של הרב כדורי זצ"ל, לפני כניסתו לניתוח. "אבי ואני קמנו בשעה 3:30 לפנות בוקר, כשפנינו מועדות לישיבת 'נחלת יצחק' בירושלים, ישיבתו של הרב ז"ל. אחרי שהתפללנו תפילת שחרית, רמז לי שמש בית הכנסת לחכות לרב ליד דלת היציאה. כעבור זמן מה, ראיתי את כבוד הרב מתקדם לעברי כמו ספר תורה קדוש, בעוד קהל המתפללים מלווה אותו ומנשק את טליתו".

הרב בירך את הנער בכוונה עצומה, והוא חזר לביתו. 

בבוא העת, הוכנס בן בסט לניתוח המסובך שארך כשבע שעות. "אינני זוכר דבר מהניתוח, אך הוריי מספרים שבזמן ההמתנה בחוץ - הדליקו נר מיוחד עם תפילה של הרב כדורי זצ"ל, שהופיעה עליו, והרבו בקריאת תהילים, תחינות ובקשות בעוד אני שרוע על המיטה ונמצא בעולמות אחרים, מחוסר הכרה ותלוש 'בין שמיים לארץ'. אולם כל זמן שהנר דלק - כך גם נשמתי. בסוף הניתוח, יצא הפרופסור והרגיע את הוריי באומרו שהניתוח הצליח ולא נשקפת כל סכנה לחיי".

יהודה בן בסטיהודה בן בסט

לאחר הניתוח הועבר למחלקה לטיפול נמרץ, וכשפקח את עיניו - הדבר הראשון שאמר הוא תודה מעומקא דליבא, לאבא שבשמיים.

בהתרגשות רבה סיפרו לו הוריו על הנר של הרב כדורי שדלק לאורך כל הניתוח אולם כשביקש לדעת היכן הנר המיוחד, התברר כי הוא נעלם. "הוריי חיפשו בכל מקום אפשרי, וממש הצטערו על האבידה. אחרי זמן מה, נזכרו פתאום שבחדר שבו הודלק הנר, ישבה משפחה ערביה שהמתינה אף היא לאחד מבניה, שייצא מהניתוח. אחרי חקירה קטנה, הבנו שהם חמדו בנר הקדוש, וגנבוהו. "כנראה שגם הם הבינו שמדובר פה בנס 'על טבעי' שהתרחש עמי".

מאז חל שיפור עצום בבריאותו, וכיום הוא בריא ושלם. כדי להודות על החסד העצום שעשה עמדו, החליט בן בסט להקדיש עצמו לזיכוי הרבים בדף מיוחד שהקים בפייסבוק בשם 'זוכה ומזכה', שבו מפרסם בן בסט מדי יום דברי אמונה וחיזוק. "לולא ה' יתברך שהיה עמי לאורך כל הדרך, ולולא ברכת הצדיק ר' יצחק כדורי זצ"ל, שהגנה בעדי - לא הייתי כאן היום. אני מרגיש שההצלה שלי הייתה אך ורק כדי לזכות לחזק את הרבים, לקדש שם שמיים ולקרב את בניו של הקב"ה בדרך הקלה - מבלי שיצטרכו חלילה לעבור את הייסורים שעברתי אני".

יש קונה עולמו בשעה אחת: יש לכם סיפורי השגחה מרגשים שאתם מעוניינים לשתף איתנו? נשמח לפרסם אותם באתרנו. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא לשלוח מייל עם פרטיכם האישיים (שם מלא, גיל, מקום מגורים) וסיפור ההשגחה שאירע עמכם למייל shira@htv.co.il

תגיות:הרב יצחק כדורינס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה