חדשות בארץ

פרשת מוישי קליינרמן: "האם הוא חי או מת? נפל לוואדי, לתהום?"

הסכום למביא מידע אודות מקום הימצאו של מוישי קליינרמן, שנעדר כמעט 3 חודשים, שולש לגובה של 150,000 שקלים

  • כ"ד סיון התשפ"ב
מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

יו"ר קרן "עם ישראל חי", הנדיב שמואל סקט, הודיע הבוקר (חמישי) כי ישלש את הפרס שהבטיח למביא מידע אודות מקום הימצאו של מוישי קליינרמן, הנער בן ה-16, שנעדר כבר קרוב ל-3 חודשים.

כזכור, בשבוע שעבר עלה סקט לבית ההורים במודיעין עילית, וסיפורו נגע לליבם. הוא החליט לתרום 50,000 שקל על מנת לתמרץ את הציבור למצוא את הנער. הבוקר, כאמור, הסכום שולש.

"קיבלנו טלפונים מכל העולם, ויש התגייסות אדירה, ואנחנו כעת מעלים את הסכום ל-150 אלף שקלים", אמר סקט. "יש יהודים יקרים שהמקרה נגע לליבם, וביקשו להצטרף ולהיות חלק מהמאמץ הכלל יהודי המשותף. אני קורא לעם ישראל, קחו חלק במצווה הזו, ואם אתם תתנו לנו מידע שבאמצעותו נמצא את מוישי, אני אשמח לתת לכם יחד עם אחרים 150 אלף שקלים, בתקווה שנביא אותו בריא ושלם הביתה להורים שלו, אמן".

גיטי ושמואל, הוריו של מוישי, השתתפו השבוע בדיון שנערך בועדת ביטחון הפנים אודות התמודדות המשטרה עם חיפוש אחר נעדרים. במהלך הדיון פרצה האם, גיטי, בבכי: "אין לי חיים. איך אני יכולה לטפל בשאר הילדים בבית? אני מרגישה שאין אף אחד שמחזיק את הפרשה של מוישי. 2,080 שעות אנחנו נמצאים בסיוט מתמשך. הראש שלי לא מרוכז. אני מבקשת מכל הגורמים שיש להם השפעה ומה שלא יהיה בסיפור שלו, להחזיר אותו הביתה. לפחות שיהיה קצה חוט. אין לנו מושג מה עובר הילד הזה. האם הוא חי או מת? נפל לוואדי, לתהום? אין לי מילים".

האב שמואל הוסיף: "מדובר בחיים של ילד, והמדינה צריכה לקום על הרגליים. אנחנו מאד חוששים שמדובר בחטיפה. מדובר בילד שמחובר למשפחה, שהיה תמיד מתקשר. מישהו מחזיק בו, אולי לאומני או פלילי. אי אפשר להחליט שלא מדובר בזה".

במשטרה מוסיפים לבקש את עזרת הציבור באיתורו של הנער, שנראה בפעם האחרונה במירון, ומאז אבדו עקבותיו. תיאורו: מבנה גוף רזה, שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה, מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.

"משה נעדר, ואף אחד לא יודע איפה הוא": בני משפחת קליינרמן משתפים בריאיון כאוב:

אנא העתירו תפילה למען חזרתו בשלום בקרוב ממש, בריא בגוף ונפש: אברהם משה בן גיטל.

תגיות:מוישי קליינרמןנעדרחיפושים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה