חדשות בארץ

חורך את הרשת: "אני לא! מעלה בשכר הדירה"

מחירי השכירות בכל הארץ עולים, אך יש שוכרים שהחליטו לא להצטרף להעלאת מחירי השכירות. זה הפוסט שהפך ויראלי

  • ט"ז סיון התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בצל מחירי השכירות בכל הארץ שזינקו בתקופה האחרונה - הפוסט של דורון, שמשכיר את דירת הוריו והחליט לא להעלות את מחיר השכירות – הפך ויראלי.

כמו מרבית משכירים אחרים, גם דורון יכל היה לעדכן את שוכריו כי בחוזה הקרוב מחיר השכירות יעלה. אך הוא בחר אחרת. "אני לא! מעלה את שכר הדירה" כתב בעמוד הפייסבוק שלו, בפוסט שהפך מהר מאוד ויראלי, ושותף בקבוצות גדולות.

"קראתי בידיעות אחרונות היום על גברת שכתבה פוסט שהיא לא! מעלה את שכר הדירה לדייריה. יש גבול לחזירות והיא לא תהיה עשירה מעוד 500 ש"ח בחודש, לדבריה", הסביר דורון. "גם אני מרגיש כך. לכל אחד מאיתנו יש תפקיד בעולם הזה, וכל אחד צריך להסתכל גם פנימה ולשאול את עצמו איך הוא תורם לעולם הוגן יותר". מילים כדורבנות.

דורון ציין כי הוא משכיר את הדירה לשוכרת מבוגרת, שגרה עם המטפלת שלה. "היא נוחה לי ואני נוח לה. זה כל הסיפור, עשיר גדול אני כבר לא אהיה".

דורון ביקש ממשכירים נוספים להביע הזדהות עם הפוסט שלו, ולציין שאף הם לא מעלים את מחירי השכירות. "אשמח מאוד אם עוד משכירי דירות יגיבו וישתפו ויעלו פוסטים כאלה בכדי למתן את יוקר המחיה ולהראות שאפשר גם אחרת", כתב.

על הפוסט קיבל דורון מאות תגובות, ביניהם שוכרי דירות שהביעו הזדהות עם דבריו. "גם אני בעלת דירה, השארתי את המחיר אותו הדבר מ-2010", כתבה אחת הגולשות. תגובה נוספת: "גם אני לא העלתי שכ"ד לדייר שלי, גם ככה מדובר בגרושים", וכן: "חמש שנים לא העליתי ולא מתכוון להעלות להם אפילו בשקל אחד" הגיב בעל דירה נוסף.

תגיות:שכירותויראלייוקר המחיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה